HOE JIJ JE SPORTRESULTATEN IN 8 WEKEN TIJD NAAR EEN HOGER NIVEAU BRENGT MET EEN PAAR CONCRETE ADVIEZEN WAARDOOR JE OOK NOG GEWICHT VERLIEST  EN STRESS VOORKOMT

Hoi! Ik ben Wim de Jong!

Ik wil voorkomen dat jij de fout maakt die 90% van alle (beginnende) sporters maken: zomaar wat doen, geen structuur en niet de juiste aandacht voor resultaat op de lange termijn. Ontdek direct de strategie die ervoor zorgt dat je geen tijd verspilt en waarmee je ook nog eens je doelen behaalt.

Goed sporten doe je door met plezier te eten en te drinken.

 

s

Hoe goed of slecht je conditie ook is, rustig beginnen met sporten is het beste devies.

Laat het een routine worden.

GEEF JE OP VOOR EEN GRATIS PROEFLES. ONTDEK WANNEER DE VOLGENDE TRAINING PLAATSVINDT

“Ik neem deel aan de groep beginnende hardlopers bij Wim. Ik heb mij bij Wim aangesloten omdat ik zelf een “matige” discipline heb v.w.b. sport. In groep verband is het gemakkelijker om wekelijks te gaan lopen dan dat je alleen aan de slag gaat.
Wim houd rekening met de gehele groep en heeft oog voor de situatie/conditie van ieder individu. De wekelijkse trainingen zijn iedere keer anders en ombouwend. Je merkt na een paar weken al je progressie.

Marcel Wubbe

Analyst at, Xerox

“Al jaren wilde ik gaan hardlopen.
Ik probeerde het wel eens met zelfbedachte schema’s maar dit vlotte niet. Of ik liep letterlijk te hard van stapel waardoor ik het niet volhield, of ik miste net dat stukje doorzettingsvermogen om goed door te pakken.
In maart 2015 ben ik samen met Wim gaan hardlopen. Hij hielp me eerst met het stellen van een realistisch doel. Dat was het lopen van 5 kilometer en dat zou in de zomervakantie gelukt moeten zijn.”

Edith van Haasteren

Advocaat, Stichting Achmea Rechtsbijstand